Опції зарахування

Мета навчальної дисципліни: “Безпекажиттєдіяльності” є вивчення загальних закономірностей виникнення  та розвитку небезпек, аналіз характеру і наслідків впливу небезпек на життя та здоров’я людини – формування необхідних вмінь і навичок для запобігання й ліквідації небезпек.

 

Завдання навчальної дисципліни:  опанування систем формування та підтримки здоров’я людини та забезпечення гармонійного розвитку особистості.

Ознайомлення із методами і засобами попередження та зменшення впливу негативних чинників на людину, колектив, соціум у цілому.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

·        основні принципи формування безпечної життєдіяльності людини;

·        характеристик негативних факторів різного походження;

·        значення психофізіологічних особливостей людини на формування її моделі безпечної поведінки;

·        класифікацію та принципи нормування шкідливих та небезпечних факторів, що негативно впливають на здоров’я людини;

·        методів виявлення шкідливих та небезпечних факторів;

·        основні принципи гармонійного розвитку людини та сталого розвитку суспільства.

вміти: 

·        аналізувати та оцінювати небезпечні ситуації;

·        оцінювати навколишнє середовище стосовно особистої безпеки, безпеки колективу;

·        самостійно приймати рішення про вжиття термінових заходів у разі виникнення екстремальних ситуацій;

·        забезпечити особисту безпеку в екстремальних ситуаціях;

·        розробляти й впроваджувати систему заходів, спрямованих на збереження здоров’я людини та її гармонійний розвиток;

·        оцінювати негативні фактори середовища перебування та визначати шляхи усунення їх дії на людину.

Програмні компетентності:

             - дослідницькі навички (ЗК-02);

- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел (К05).

здатність інтегрувати знання з інших дисциплін, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних рішень та проведенні досліджень(ФК-03);

– впливати на дотримання вимог, щодо збереження навколишнього середовища (РН 06);

– здатність вирішувати практичні задачі із залученням методів математики, фізики та електротехніки (К12).

Програмні результати навчання:

-  ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу систем і їх складових (УМ-08);

- здатність продемонструвати знання та навички щодо проведення експериментів, збору даних та моделювання  надзвичайних ситуацій (ЗН-04);

- (ЗК-9) вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.