Метою вивчення курсу є одержання знань основ теорії побудування автоматизованих електромеханічних систем, розвитку у студентів навиків самостійної творчої діяльності, ініціативи, інженерної ерудиції.
Задачею вивчення дисципліни є добування знань, які дозволяють майбутньому бакалавру вибрати необхідну систему автоматизованого електропривода (ЕП).
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати принципи керування і особливості автоматизованих електромеханічних систем; вміти здійснювати вибір елементів для конкретних схем автоматичного керування і захисту ЕП.
Дана навчальна дисципліна є однією з провідних в системі підготовки студентів за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Вона формує їх фаховий рівень та надає методологічні основи моделювання , аналізу та оптимізації процесів в енергетиці.
Метою викладання дисципліни є надання студентам цілісного уявлення про принципи формалізації процесу функціонування та дослідження електричних систем; теоретичних знань зі створення математичних, алгоритмічних та комп'ютерних моделей електричних систем, засвоєння практичних навичок складання математичних моделей, розвиток умінь і навичок практичного застосування отриманих знань в практиці наукової та інноваційної діяльності.
Завданнями навчальної дисципліни є: сформувати уявлення про класифікацію моделей ти видів моделювання; отримати уявлення про принципи побудови та основні вимоги до математичних моделей; отримати уявлення про форми подання математичних моделей; сформувати базові знання щодо застосування сучасних технічних засобів при імітаційному моделюванні технологічних процесів в енергетиці; оволодіти методами дослідження систем і процесів та імітаційним моделюванням.
Дисципліна «Охорона праці» – це наука про збереження здоров'я людини та створення безпечних умов праці у виробничому середовищі, що досягається шляхом виявлення та ідентифікації небезпечних і шкідливих чинників виробничого середовища, розробкою методів і засобів захисту працюючих від їх впливу.
Метою навчальної дисципліни є засвоєння основних положень дисципліни з метою самостійного виконання студентами проектів освітлювальних і опромінювальних установок, організації їх ефективного і безпечного використання в сільському господарстві.
Основними завданнями даної дисципліни є:
- формування основних понять і визначень фізичних основ оптичного випромінювання;
- набуття навичок розрахунку освітлювальних і опромінювальних установок;
- оволодіння методами оцінки ефективності застосування освітлювальних установок.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати:
- фізичні основи оптичного випромінювання, його біологічну дію ;
- величини та одиниці вимірювання оптичного випромінювання;
- призначення, принцип дії, електротехнічні та світлотехнічні характеристики джерел випромінювання а також методику їх вибору.
Вміти:
- правильно виконувати вибір і розрахунок освітлювальних і опромінювальних установок;
- використовувати сучасні типи джерел випромінювання;
- кваліфіковано виконувати монтажні роботи та обслуговувати освітлювальні та опроміню вальні установки, що використовуються в агропромисловому комплексі.